Tuesday 9 October 2012

Ahmad Adam Syukri


semalam aku dapat berita yang baby adam masuk wad kecemasan..
sebab cirit birit.. kesian adam.. keadaan dia sangat lemah..
ibu adam masa tu dalam perjalanan ke kuala lumpur..
ada siaran lansung MHI.. mak aku cakap sambil2 tu ibu adam pergi survey 
tempat adam dirawat nanti.. ada sponser kata mak aku..
aku pulak yang gelisah dengan keadaan adam..
sehingga takleh nak wat apa.. bila tengok iklan MHI semalam terus jer aku menitis air mata..
Tuhan jer yang tahu kan..
Mudahan baby adam sihat dan berpeluang hidup seperti kanak-kanak lain..

takde apa yang dapat aku bantu kecuali berdoa dan bermonolog sendiri..
kata-kata ni yang selalu aku bermonolog bila tengok foto adam..
adam.. mak ktk ingin ktk bangun sayang.. mak ktk ingin nak dengar sora ktk sayang..
cepat-cepat sihat nak oo.. aunty sayang adam.. suma sayang adam walaupun 
sidak sik tauk sapa adam.. insyaAllah.. bila ada kesempatan.. aunty ngabas adam k?
tapi adam mesti kuat oo.. tunggu sampey aunty ngabas adam..

bantulah baby adam.. semoga Allah membalas jasa baik anda semua

NORAISYAH MD MALENA
LOT 432 TMN SUSUR JAMBU
96100 SARIKEI SARAWAK


02040007292201 CIMB - Noraisyah Md Malena
161136331818 (MAYBANK)

No comments:

Post a Comment