Sunday 21 October 2012

masterchef!

semalam dah sebenarnya adik ipar aku wat plan nak masak spagetti tp tak tau nak masak sos nya.. so ada gak dia suruh aku masak.. aku cakap call jer lah.. nanti datang.. aku tunggu dari tengahari tadi tak gak call so pikir tak jadi kot.. tengah aku mengait lapik meja tetiba lak adik ipar aku yg laki call tanyer mcm mana nak masak sos.. rupanya diaorang buat plan tapi lambat ckit.. aku beria2 lah cakap bahan-bahan last2 adik ipar aku cakap nanti ambik kat rumah jer.. aku cakap hubby takde g hantar adik aku ke IKM.. tggu hubby aku balik baru g rumah mak mentua aku.. 10min lepas tu tetiba lak pintu rumah diketuk.. rupanya adik ipar datang.. ambik brg ttinggal haritu.. aku pikir baik aku tumpang jer g umah mak mentua aku.. tak yah guna kereta kan.. kereta baru lepas dimandikan.. hahaha..



aku tak minat sangat makan spagetti ni.. jemu kot.. hehe
silalah menjamu mata.. kekeke


okaylah.. itu sahaja untuk hari ini.. 

No comments:

Post a Comment