Monday 15 October 2012

sabah!

2 hari dah aku tak update.. rindu giler.. bukan apa.. hari sabtu yang lepas aku terseliuh bantal.. sakit kat antara bahu dengan tengkuk tu.. sampai takleh nak toleh kiri kanan.. nak jejalan pun hilang mood.. adoi!

aku ke sabah lepas raya puasa hari tu... kursus kat Intan Sabah selama 3 hari 2 malam.. (lama sungguh! pemaleh sunggoh budak nih nak apdat! kekeke) sebenarnya aku tak ingat kat mana aku letak pic aku ke sabah haritu.. nasib bait hubby yang simpan.. siap dia simpan kat externel hardisk nya.. pelik kan.. aku punyer pic.. hubby yang simpan.. bukan apa.. aku suka ambik gambar jer.. bila pat simpan2 gambar nih.. MALAS!.. hahaha..

ni masa feeling2 nak jadi macam yuna.. cehh.. hahaha



kat area ni cantik sangatt!


tenang jer kan? hehehe


malam hari pertama tu ktaorang g pasar filipin.. nasib baik roommate jue sudi temankan.. 




ni aku tak tau aper benda nih.. rasa2 nya isi tiram tu kot.. yang dah dikeluarkan dr cengkerang nya.. rasa2 nyer lah kan.. :p


1st time jumpa rumpai laut.. tetiba lak jadi jakun.. hahhaha


besar2 kan halianya.. buah2 semua segar..


cengkerang nih dah ready untuk dijadikan hiasan


posing kat pasar filipin.. seram jer posing si burney ni.. hahahah


ni kat tanjung aru.. happening giler kat sini..


kitaorang peserta dari sarawak.. semua lelaki... aku sorang jer pompuan.. =_="


cantik kan masjid ni.. Allahhuakbar!


masa ni aku kat dalam teksi ondaway ke airport.. 
sempat snap walaupun tangan tengah gigil.. hehe


okay.. cukup!.. aku nak g tidur.. ngantok yang amat.. esok nak kena bangun awal.. esok kan budak2 dah setat sekolah balik selepas seminggu PMR kan.. gud night!


No comments:

Post a Comment