Sunday 28 October 2012

Aktiviti cuti

Maaflah.. Lama betul tak update blog.. Bz dengan macam2 aktiviti.. Hari khamis haritu bos kitaorang bagi cuti setengah hari.. Punya lah satu opis gembira.. Bukan apa.. Sebab hari jumaat tu kan hari raya haji.. So diberi pelepasan lah kan.. Aku lak ambik kesempatan cari baju untuk dinner 2 november ni.. Hehehe.. Malam tu pulak aku sibuk wat kari bagai.. Pestaim buat sendiri untuk hari raya.. Selalunya mak aku yg jadi guide.. Sebab tak balik kampung kan.. Padan lah muka.. Hehehe.. Hari jumaat tu aku dengan hubby pagi2 dah ke rumah mak mentua aku.. Sebab hubby nak sembahyang kat masjid perumahan mak dia.. Aku ikut jer lah kan.. Huhuhu.. Abis jer makan2, sembang2.. Kitaorg g jalan2 kat boulevord dan the spring.. Saja jer cuci mata.. Windows shopping ckit.. Hehe.. Yang peliknya.. Org lain sibuk dengan kari ketupat.. Kitaorang lak g makan lagi kfc.. Tak jemu lansung.. Haiyaa.. Sampai ke malam aku dan hubby berjalan.. Penat tau.. Hari sabtu lak hubby keja.. Katanya ke site.. Aku lak dah ready wat plan nak g ambik hook crochet dgn kawan aku.. Pegi mall beli ayam sebab dah plan nak wat ayam rosemary.. Singgah sat kat sekolah sebab kawan opis mintak tolong atur internet.. Lepas tu g beli benang kait.. Yang satu hal aku beli sampai 17 jenis.. Nak pulak naik skuter.. Korang mejinlah.. Dengan brg2 yang aku beli kat mall.. Dengan benang aku lagi.. Botol olive oil aku lak berbunyi ketang ketung sbb berlanggar dengan botol season all aku.. Korang mejin lah sendiri.. Hahaha.. Petang tu pulak aku dengan hubby jalan2 sekitar kenyalang park.. Sebab kawan aku cakap kat situ ada kedai benang.. Aku lak exticed giler bila jumpa kedai tu.. Hihihi.. Pagi ahad lak aku sibuk pujuk hubby aku suruh bawak pegi pasar minggu.. Nak cari ketam katanya tp tak jumpa.. Frust sangat tau.. Huhuhu.. Tengahari lak dapat jemputan abang ipar aku.. Diaorang wat birthday party untuk anaknya yang sama baya dengan arfan.. G cari lak hadiah untuk si rayyan.. Aku beli sekali untuk arfan.. Hehehe.. So hari ni aku cuti masak.. Tapau jer kat scr.. Kekeke.. Lepas birthday party aku dengan hubby cepat2 g kuching central ambik adik aku baru balik dr kampung.. Lepas tu hantar dia kat Ikm.. Lepas tu hubby ajak g umah mak mentua aku.. Aku lak dah surrender.. Dah penat sangat.. So aku tggal kat umah.. Aku masak simple2 jer untk dinner tadi.. Tak larat dah.. Kekeke.. Panjang gak cerita aku nih.. Ni cerita untuk 4 hari.. Sekian.. Hahaha

No comments:

Post a Comment