Tuesday 2 October 2012

korang dinner apa malam nie?

kekekek.. pelik kan tajuk yg aku post ni.. soalan pulak kan.. hehehe.. balik kerja tadi terpikir-pikir lak nak masak apa.. sebab tengahari tadi lewat makan tengahari.. macam masih kenyang jer.. bila tanyer ngan hubby, hubby mcm biasalah kan.. masak apa2 jer lah.. tu yang malas nak tanyer ngan hubby.. hehehe..



nahh.. tadi ktaorg makan ni haa.. macam kurang kasih sayang kan beef steak aku.. hehehe

tu sebabnya kurang bahan.. sepatutnya ada apragus, tomato ceri.. aku tak beli sebab hubby sorang jer yg makan benda tu.. aku ni kan kanibal.. tak makan sayur.. hehehe.. selama ni kalau nak makan, kena g SCR.. lepas tu kena tunggu lama lak tu.. adoi.. kalo lapar tu terus kebulur sebab lama sangat tunggu kan.. kekeke.. 


ni jugak lah penyebab aku kenyang.. makseh cikgu norsiah sebab bagi apam.. sedap!


tengok coklat cip tu.. sedap tau! huhuhu


okaylah.. stop jap.. nak melipat baju.. banyak tu.. kan best kalau ada yg nak tolong.. :p




No comments:

Post a Comment